Μυλλωμένα και αμολόητα της Κύπρου
Λευτέρης ΠΑΠΑΛΕΟΝΤΙΟΥ - Σπύρος ΑΡΜΟΣΤΗΣ(Έρευνα- Επιμέλεια)
Εκδόσεις : Ηλία Επιφανίου Λευκωσία 2014
Στον τόμο αυτό συστεγάζονται "μυλλωμένα" και "αμολόητα" (δηλαδή αθυρόστομα και πιο υπαινικτικά) κείμενα με θέμα τη σεξουαλικότητα: Δείγμα από παλαιότερα δημώδη κείμενα και αδέσποτα ή αταύτιστα στιχουργήματα, αφηγηματικά και ολιγόστιχα ποιήματα, τσαττιστά και δίστιχα νεαρών από το facebook, παροιμίες, γνωμικά και αινίγματα, πειράγματα με αριθμούς, ονόματα και άλλες εκφράσεις και τρία πεζά κείμενα μαρτυρούν ότι η αθυροστομία στην Κύπρο είναι αρκετά πλούσια. Επώνυμοι και δόκιμοι ποιητές, ποιητάρηδες, λαϊκοί και λαϊκότροποι δημιουργοί από την εποχή του Β. Μιχαηλίδη ώς τις μέρες μας τολμούν να αγγίξουν θέματα ταμπού και να μιλήσουν για τα "ου φωνητά", κατονομάζοντας ή υποδηλώνοντας τα αιδοία και τη σεξουαλική πράξη.
Οφείλουμε να προειδοποιήσουμε τους αναγνώστες ότι σε πολλά κείμενα του βιβλίου χρησιμοποιείται μια ωμή, τολμηρή γλώσσα για σεξουαλικά θέματα, που ενδέχεται να ενοχλήσει άτομα που δεν μπορούν να αποδεκτούν τη βωμολοχία.
Λευτέρης ΠΑΠΑΛΕΟΝΤΙΟΥ - Σπύρος ΑΡΜΟΣΤΗΣ(Έρευνα- Επιμέλεια)
Εκδόσεις : Ηλία Επιφανίου Λευκωσία 2014
Στον τόμο αυτό συστεγάζονται "μυλλωμένα" και "αμολόητα" (δηλαδή αθυρόστομα και πιο υπαινικτικά) κείμενα με θέμα τη σεξουαλικότητα: Δείγμα από παλαιότερα δημώδη κείμενα και αδέσποτα ή αταύτιστα στιχουργήματα, αφηγηματικά και ολιγόστιχα ποιήματα, τσαττιστά και δίστιχα νεαρών από το facebook, παροιμίες, γνωμικά και αινίγματα, πειράγματα με αριθμούς, ονόματα και άλλες εκφράσεις και τρία πεζά κείμενα μαρτυρούν ότι η αθυροστομία στην Κύπρο είναι αρκετά πλούσια. Επώνυμοι και δόκιμοι ποιητές, ποιητάρηδες, λαϊκοί και λαϊκότροποι δημιουργοί από την εποχή του Β. Μιχαηλίδη ώς τις μέρες μας τολμούν να αγγίξουν θέματα ταμπού και να μιλήσουν για τα "ου φωνητά", κατονομάζοντας ή υποδηλώνοντας τα αιδοία και τη σεξουαλική πράξη.
Οφείλουμε να προειδοποιήσουμε τους αναγνώστες ότι σε πολλά κείμενα του βιβλίου χρησιμοποιείται μια ωμή, τολμηρή γλώσσα για σεξουαλικά θέματα, που ενδέχεται να ενοχλήσει άτομα που δεν μπορούν να αποδεκτούν τη βωμολοχία.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου